Elvileg megérkezett a Julio által ígért Blackmoon tartályom, bár ezt sem tőle tudom, ugyanis 1 hónapja már hogy nem válaszol a mailemre, Ákoska tudatta velem. Juliot megkértem hogy a nyíregyházi Galéria vizipipa szaküzlet egy szállítmányához dobja hozzá, de azóta sem érkezik…még csak egy válasz sem.
…de sebaj, egyszer csak megkapom.
Köszi SZK!
Ha esetleg elkerülte a dolog a figyelmét, vagy ne adj Isten, netalántán valami dolga akadt az illetőnek, ami miatt véletlenül nem válaszolt, akkor lehet, hogy érdemes lenne nem egy hónapot ölbe tett kézzel ülni és várni, majd panaszkodni, hanem mondjuk felemelni a telefont és megereszteni egy kérdést? 🙂 De természetesen mindenkinek szíve-joga, hogy hogyan kezeli a problémát, csak gondoltam megosztom, hogy hasonló helyzetben én hogy tennék 🙂
Az észrevétellel, mint olyannal félre értés ne essék, természetesen semmi bajom, sőt annál jobb, minél több negatív/pozitív tapasztalat gyűlik össze a fórumon. Csak mint kereskedelemben szintén jelenlevő ember, gondoltam megosztom a személyes tapasztalatomat is, hogy egyszerre általában nem csak egy embernek szoktak problémái lenni … 🙂