Minden ami vízipipa!
Vízipipa FAN › Fórum › Vízipipás weboldalak › Vizipipaforum.com – Vízipipa FAN fóruma › Vízipipa Fan fórum 2017 › Új vizipipafan.com/forum – Vízipipa FAN fórum
Üdvözlök mindenkit!
Bizonyára észrevettétek, hogy történt egy nem kis változás. Még pedig a régi Invision Power Board alapon működő fórum rendszer nyugdíjba ment nálunk. Ennek több oka is van, de röviden csak kulcsszavakban: ára, könnyen spam-elhető volt, visszaesett a forgalom.
Éppen ezért, egy olyan rendszert választottunk, mely a Vízipipa FAN oldallal egybe van, együtt tud működni és biztonságos, gyors is mellé. Ez a bbPress fórum kiegészítőre épült, ezt láthatjátok most. Ami egy fórumhoz szükséges, azt tudja.
Ráadásul külön regisztráció nélkül! Tehát a Vízipipa FAN lapcsalád össze lapjához, elég egy regisztráció!
Az előző fórumból a jelszavak nem lettek átkonvertálva! Az email címetekre kell kérnetek egy jelszó emlékeztetőt. Előfordul, hogy egyes levelező rendszerekben a spam mappába fog landolni. Tehát ha 1 napon belül nem érkezik meg az email, akkor próbáljátok ismét és utána jelezzétek nekem. (email cím lentebb)
A fórumnak van egy szabályzata. Amit továbbra is szigorúan veszünk. Tehát aki olvashatatlanul – értelmetlenül ír, szíd másokat (és így tovább, csak 1-2 kiemelve) az továbbra is ki lesz zárva.
Akkor írjátok le a problémátokat a syska kukac vizipipafan.com email címre, de írjátok le a részleteket! Például felhasználónév, email cím, böngésző, levelező program (vagy levelező szolgáltatás).
Még folyamatosan javítgatok, dolgozok az oldalon időnként. Például angol szövegek fordítása, új még tervbe vett funkciók beépítése. Ha óhaj-sóhaj vagy észrevétel van, a fenti email-re írjatok, köszönöm!
Üdv. Én nem találom hogy lehet ráírni privátba valakire, beszélgettem ott sokat és kaptam hasznos tanácsokat meg szeretnék is még, azokat a leveleket megtalálom valahol és a privát működik valamilyen formában még? köszi
Üdv Mindenkinek az új Fórumon!
Remélem újra beindul az élet a régi tagok ismét előkerülnek…
SteadyMan
[quote quote=242574]Üdv. Én nem találom hogy lehet ráírni privátba valakire, beszélgettem ott sokat és kaptam hasznos tanácsokat meg szeretnék is még, azokat a leveleket megtalálom valahol és a privát működik valamilyen formában még? köszi [/quote] Privát üzenet lehetősége később kerül beépítésre, ha többen jelzik az igényüket, akkor megoldom valahogy. 🙂
[quote quote=242575]Üdv Mindenkinek az új Fórumon! Remélem újra beindul az élet a régi tagok ismét előkerülnek… SteadyMan [/quote] Én is, noha a remény hal meg utoljára … Azért egy esélyt adunk neki.
Szép estét mindenkinek!
A tanácsotokat szeretném kérni hogy mit lehet,érdemes-e komolyabban foglalkozni az üggyel vagy felejtsem el és vegyek új vízipipát!?
A nagy fiamék összerakták a kis pénzüket és vettek egy jó nagy pipát,ami az első szívásnál pattant egyet és körberepedt a szájánál.Ez még nem volt elég mert mikor le akarták csavarni a szerkezetet hogy a vizet kiöntsék,le is tört.Ennyi egy tízen ezer forintos pipának??Jelezték is a bolt felé hogy mi történt,persze ők csak minőségi dolgokat árulnak ami nem tesz ilyet szerintük,de mégis.Lefotózták még amikor csak repedés volt,számlát küldtük…stb.
Szerintetek lehet valamit tenni az ügyben?
Üdvözlettel : TP
Pár levélváltás után sem jutottunk előre,vidékről nehéz ügyet intézni
14 napon belül jelezték a problémát? 14 napos elállási idő kötelező, akár indoklás nélkül, viszont ez esetben a minőségi kifogás élhet.
Jelezzék az eladó felé, hogy vagy küldjön új terméket a sérültek helyett, vagy a vásárlástól el kíván állni.
Ha nem hajlandó erre, akkor jelezzék felé, hogy a fogyasztóvédelmi segítséget fognak kérni az ügy tisztázásra.
Azt mondjuk hozzátenném, hogy Önnek kell bizonyítania, hogy a termék nem a kibontás után sérült meg, (pl. koccant csaphoz) és valóban minőségbeli probléma volt.
Üdv Syska!
Jelezték,telefonon is hogy mi történt és lefotózva is bizonygatták az igazukat de nem voltak segítőkészek,cserét meg főként nem is említették.Nem internetes vásárlás volt,egy ismerős hozta le Pestről!Ilyenkor nincs az elállás lehetősége szerintem!
Az az igazság hogy hagytuk hogy a gyerekek intézzék a reklamációt,le is rázták gyorsan őket!Meg ijednek a fogyasztóvédelem felhozásával?Hogyan működik ez ?A kerületi fogyasztóvédelmi hivatalt kell keresni?Volt már ilyen tapasztalatotok?
Az van hogy a felsőrész hibátlan,és van egy törött alsó.Ilyenkor lehet másik „üveget(nem tudom a helyes szakszót!)”beszerezni?
Ha online lett leadva a rendelés, az internetes vásárlás, függetlenül a személyes átvételtől. Azonban átvételkor mindig ellenőrizni kell, mivel akkor könnyű bizonyítani, hogy már sérülten, nem megfelelő állapotban lett kiadva.
Így elég nehézkes lesz és lehet érdemes valami köztes kompromisszumot megpróbálni megbeszélni az eladó üzlettel. Például féláron új üveget, amit amúgy lehet vásárolni, nem is annyira drágán.
